FAQ (VoIP серія DYNAMIX) | |
3. Настройки VoIP шлюза FXO-04 Caller ID встановити ETSI DTMF. 3.2. Налаштувати SIP транк в меню SIP Trunk. Наприклад іменуємо транки як 1001-1004 . При налаштуванні транк встановлюємо: Для визначення номера абонента, що телефонує з PSTN лінії встановити в пункті Outgoing Caller ID: PSTN Caller ID. 3.3. Налаштувати Route Plan для кожної FXO лінії як на малюнках нижче. VoIP Default Route відключаємо, Active Mode: робимо Inactive. У підсумку повинно бути так. 3.4 Перевірити налаштування вхідних дзвінків Ring Cadence в пункті меню VoIP Advance -> Ring. 3.5. Для правильного визначення сигналу «зайнято» при підключенні FXO портів до телефонної лінії слід в налаштуваннях VoIP Setting -> Tone встановити країну. Для міських АТС вибрати країну Poland, натиснути "Use" і "Apply", для офісних АТС переважніше вибрати країну United States. Dynamix FXO-04
підтримує альтернативну функцію визначення по падінню або розриву лінії на PSTN або офісної АТС. Для цього встановіть в налаштуваннях кожної FXO лінії в пункті
FXO Setting Current Drop for Disconnect: Yes . 4. Настройки VoIP шлюза FXS-04. 4.1. Встановити налаштування VoIP Setting ->SIP SIP Local Port: 8080, Accept Proxy Only: No 4.2.
Встановити лінії FXS як в нашому прикладі 301-304. Для цього зайдіть в пункт меню
FXS Setting -> FXS Line виберіть першу лінію і введіть 4.3.
Встановіть в пункті FXS Setting -> SIP Proxy налаштування як на віддалений
FXO. 4.4. Налаштувати Dialing Plan -> Phone Book, записати відповідно номер транка FXO, IP адреса 192.168.1.2 і порт 8080 як на малюнку знизу. Для першого запису 1001 буде виглядати як: 1001@192.168.1.2:8080 | |