Головна | Продукція Новини | Контакти | Підтримка | Рішення | FAQ | Форум | Продажі

FAQ (ADSL серія DYNAMIX)
  
ADSL модем/маршрутизатор DYNAMIX UM-A "не бачиться" в веб броузері. 
   Що робити?



1. Виключити ADSL модем/маршрутизатор DYNAMIX UM-A.
2. На задній панелі ADSL модем/маршрутизатор DYNAMIX UM-A знаходиться кнопка "RESET" ("СКИДАННЯ"):

Необхідно нажати кнопку "RESET" ("СКИДАННЯ") і включити ADSL модем/маршрутизатор DYNAMIX UM-A з натиснутою кнопкою  "RESET" ("СКИДАННЯ") . 
3. Відпустіть кнопку "RESET" ("СКИДАННЯ") - ADSL модем/маршрутизатор DYNAMIX UM-A увійде в заводські настройки - 
"factory default".
4. Запустіть Web браузер (Internet Explorer, Netscape).
    Введіть IP Address LAN порта «http://10.0.0.2» у рядок адрес.
    Введіть ім'я користувача й пароль («User Name» і «Password»)
    Для адміністратора, за замовчуванням, ім'я - «admin», а пароль - «epicrouter».
    Далі виконуйте необхідні Вам настроювання.

Докладніше дивіться в документації на ADSL модем/маршрутизатор Dynamix UM-A
Ссилка на документацію -->
http://www.dynamix.ua/support/doc/adsl/um_a_1l.htm